przychodnia kalisz

Ankieta badania opinii pacjentów

Vita-Med jest nowoczesną Przychodnią wielospecjalistyczną przystosowaną do przyjmowania dzieci i dorosłych, a także przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Zapewnienie wysokiego komfortu swoim Pacjentom oraz najwyższej jakości świadczonych usług jest głównym celem Przychodni. Dzięki Państwa ocenie będziemy mogli podnieść standard naszych usług.

Prosimy ocenić w skali od 1 (ocena najniższa) do 6 (ocena najwyższa) Pani/Pana stosunek na temat różnych aspektów działalności Vita-Med poprzez wybranie pola określającego ocenę. Zapewniamy, że ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystywane wyłącznie do podniesienia standardu oferowanych Państwu usług. Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za odpowiedź na poniższe pytania.

 

1. Jak ocenia Pan/Pani telefoniczny poziom obsługi Rejestracji?
a) Możliwość połączenia telefonicznego z NZOZ "VITA-MED. PRZYCHODNIA DLA DZIECI I DOROSŁYCH"
1
2
3
4
5
6
b) Troska o pacjenta w trakcie rozmowy telefonicznej
1
2
3
4
5
6
c) Sprawność obsługi
1
2
3
4
5
6
d) Kompetentna informacja
1
2
3
4
5
6
e) Jakie są Pani/a oczekiwania?
2. Poziom obsługi pacjenta w Rejestracji Przychodni NZOZ "VITA-MED. PRZYCHODNIA DLA DZIECI I DOROSŁYCH"?
a) Czas oczekiwania do punktu rejestracyjnego
1
2
3
4
5
6
b) Troska o pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Sprawność obsługi rejestracyjnej
1
2
3
4
5
6
d) Kompetentna informacja
1
2
3
4
5
6
3. Czytelność oznaczeń w NZOZ "VITA-MED. PRZYCHODNIA DLA DZIECI I DOROSŁYCH"?
1
2
3
4
5
6
a) Proszę zaznaczyć rodzaj świadczenia
NFZ (bezpłatne)
Komercyjne (płatne)
4. Poziom lekarskiej opieki medycznej.
a) Czy został/a Pan/i zaproszony do gabinetu przez lekarza?
tak
nie
b) Troska o pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Czy konsultacja, badanie, zabieg odbył się o umówionej godzinie?
tak
nie
5. W trakcie konsultacji:
a) Angażowanie pacjenta do wzięcia udziału w dyskusji o swoim stanie zdrowia
1
2
3
4
5
6
b) Tłumaczenie celu badań i zalecanego leczenia
1
2
3
4
5
6
c) Wyjaśnienie obaw co do objawów choroby
1
2
3
4
5
6
d) Objaśnienie pacjentowi na co powinien być przygotowany w trakcie badań diagnostycznych, lub leczenia szpitalnego
1
2
3
4
5
6
e) Informowanie pacjenta o alternatywach i kosztach przy wyborze leczenia
1
2
3
4
5
6
f) Stosunek lekarza do pacjenta
1
2
3
4
5
6
g) Jakie są Pani/a oczekiwania?
6. Czy był Pan/Pani kierowany/a na badania diagnostyczne, lub pobyt szpitalny przez lekarza NZOZ "VITA-MED. PRZYCHODNIA DLA DZIECI I DOROSŁYCH"?
tak
nie
Jeżeli tak, to gdzie został Pan/i skierowany/a przez lekarza?
7. Poziom obsługi personelu pielęgniarskiego
a) Czas oczekiwania na zabieg, badanie przed gabinetem
1
2
3
4
5
6
b) Troska i życzliwość dla pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Pielęgniarka tłumaczy cel i przebieg badania, zabiegu pielęgniarskiego przed jego wykonaniem
1
2
3
4
5
6
d) Sprawność obsługi
1
2
3
4
5
6
e) Pielęgniarki dbają o zachowanie intymności pacjenta
1
2
3
4
5
6
f) Jakie są Pani/a oczekiwania?
8. Poziom obsługi techników RTG
a) Czas oczekiwania na badanie przed gabinetem
1
2
3
4
5
6
b) Troska i życzliwość dla pacjenta
1
2
3
4
5
6
c) Technik tłumaczy cel i przebieg badania, zabiegu przed jego wykonaniem
1
2
3
4
5
6
d) Sprawność obsługi
1
2
3
4
5
6
e) Dbają o zachowanie intymności pacjenta
1
2
3
4
5
6
f) Jakie są Pani/a oczekiwania?
9. Ocena Przychodni
a) Dogodność terminów wizyt
1
2
3
4
5
6
b) Czas oczekiwania na konsultacje przed gabinetem
1
2
3
4
5
6
c) Jakość usług
1
2
3
4
5
6
d) Zakres usług
1
2
3
4
5
6
e) Standard wyposażenia
1
2
3
4
5
6
10. Ogólne
a) Ogólna ocena Przychodni
1
2
3
4
5
6
b) Co jest dla Państwa najistotniejsze?
Dostępność wizyt
Jakość świadczonych usług medycznych
Komfort Przychodni
Stosunek do Pacjenta
c) Co spowodowało wybór naszej Przychodni?
Lokalizacja
Reklama
Rekomendacja rodziny, znajomych
Inne
d) Jaki nowy zakres usług powinna przygotować Przychodnia?
11. Co przede wszystkim spowodowało, że wybrał/a Pan/i naszą przychodnię?
12. Jaka, nowa oferta NZOZ 01 spowodowałaby, że korzystałaby Pani/Pan częściej, lub tylko z usług NZOZ "VITA-MED. PRZYCHODNIA DLA DZIECI I DOROSŁYCH"?
13. Czy maja Państwo uwagi, a zabrakło ich ten temat pytania w kwestionariuszu?
14. Na zakończenie prosimy Panią/Pana o ogólną ocenę opieki w NZOZ "VITA-MED. PRZYCHODNIA DLA DZIECI I DOROSŁYCH"?
15. Prosimy również o uzupełnienie danych dotyczących informacji indywidualnych:
a) Płeć
b) Wiek
c) Wykształcenie

 

Czy chcecie państwo aby rejestracja do lekarzy odbywała się na wyznaczoną godzinę?

tak
nie
nie wiem
opieka zdrowotna stawiszyn nasza przychodnia

Dane kontaktowe

NZOZ "Vita-Med" Przychodnia dla dzieci i dorosłych
ul.  Łódzka 32A
62-800 Kalisz

Telefon:

+4862 757-3319
  +4862 757-5274

E-mail: przychodnia@vita-medkalisz.pl

 

Realizacja serwisu www
https://www.eniteo.pl